Wauw!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Vera Joseph - WaarBenJij.nu Wauw!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Vera Joseph - WaarBenJij.nu

Wauw!!

Door: Vera Joseph

Blijf op de hoogte en volg Vera

19 Juli 2014 | Indonesië, Batavia

Daar gingen we dan 17 juli 2014 .. 22.00 vlogen wij naar onze eerste stop : Abu Dhabi ! Kleiner als verwacht dat vliegveld.. Maar dat is meestal zo op de foto's ! Voor de rest was het zo ongeveer 07.00 s'morgens toen we allemaal aan een hamburger en een patatje van de Mac zaten, wat was dat lekker ondanks dat je toch bij jezelf nadenkt over dat het niet normaal is om dat als ontbijt te hebben haha! Toen we eenmaal weer in het vliegtuig zaten viel ik voor het opstijgen al als een blok in slaap, denk omdat het al 22.00 uur was toen we richting Abu Dhabi gingen en ik in totaal maar 2 uurtjes geslapen heb op die vlucht.
Toen we eindelijk van boord mochten, en een steward zag dat ik een tattoo had was het eerste wat hij zei: is that an Indonesian? Waarop ik zei: yes haha, waarnaar hij ook moest lachen, zijn hand omhoog hees om een highfive te maken en zei: oh cool!


En daar waren we dan.. Eindelijk na alle mooie verhalen en foto's die we van Nicolette en pap hadden gezien gingen we het nu allemaal zelf ervaren! Het eerste wat ik bij mezelf dacht: wat een lage wc, de warmte die je tegemoet komt waaien en www. Hoe kom ik het snelst uit de file via de luchtstroom .nl! Maar ondanks dat heb ik voor het eerst Tante Gita en Sammy ontmoet! Nadat we autorit erop hadden zitten kwamen we aan bij het bed & breakfast genaamd : Lathysha. Wel even wennen die miertjes die over de grond overal vandaan kwamen, maar voor de rest netjes om 4 nachten in te slapen! Na een lekkere douche (wat al bijna 24 uur geleden was) ben ik heerlijk in het bed gaan liggen waar ik ook wel naar verlangde inplaats van een stoel die niet achteruit kon om even wat anders te kunnen zitten dan dat je al bijna 3 uur deed bijvoorbeeld. Voor de rest hebben wij na een kort nachtje van ongeveer zes uurtjes denk ik, een lekker eerste ontbijt gehad en wat fruit wat hier veel lekkerder zoet smaakt dan in Nederland. Voor de rest ga ik nu nog even liggen en vanmiddag gezellig met Oom Atteng, tante Gita en Sammy bijkletsen en de souvenirs die we voor hun hebben meegenomen aan hun gaan geven ! Have a nice day, ohja grapje in Nederland is het 05.22 :p

Selemat sore

  • 19 Juli 2014 - 14:06

    Truus Mulder:

    He veer het is hier nu twee uur in de middag je verslag gelezen mooi ja. ik zoekmet je contact als het lukt via facebook kun je aangeven wanneer we kunnen skypen? ik kijk regelmatig op faceboek. Veel plezier love you xxxxxx mama

  • 19 Juli 2014 - 19:46

    Tante Marjo:

    Leuk verhaal Vera. Wat een indrukken zul je krijgen. Geniet er lekker van! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 2207

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 06 Augustus 2014

Mijn eerste reis naar..

Landen bezocht: